• Aktualności

          • Podręczniki kl IV-VIII

            WYKAZ PODRĘCZNIKÓW I ĆWICZEŃ DO RELIGII DO KLASY IV-VIII
            KLASA IV
            -ZESZYT ĆWICZEŃ (BEZ PODRĘCZNIKA) ,,MIEJSCE PEŁNE BOGACTW"
            :WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ
            KLASA V
            -ZESZYT ĆWICZEŃ (BEZ PODRĘCZNIKA) ,,SZCZĘŚLIWI,KTÓRZY SZUKAJĄ
            PRAWDY" :WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ
            KLASA VI
            -ZESZYT ĆWICZEŃ (BEZ PODRĘCZNIKA) ,,SZCZĘŚLIWI, KTÓRZY
            ODKRYWAJA PIĘKNO" :WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ
            KLASA VII
            - PODRĘCZNIK ,,BŁOGOSŁAWIENI,KTÓRZY SZUKAJĄ JEZUSA''
            :WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ
            KLASA VIII
            - PODRĘCZNIK ,,BŁOGOSŁAWIENI,KTÓRZY UFAJĄ JEZUSOWI"
            :WYDAWNICTWO JEDNOŚĆ

          • Podręczniki do religii dla klas I-III na 2021/2022 rok

            WYKAZ PODRĘCZNIKÓW DO RELIGII DLA KLAS I-III 2021/2022

            KLASA I – podręcznik do religii „Poznaję Boży świat”
            autorzy: K. Mielnicki, E.Kondrak, Wydawnictwo Jedność

            KLASA II – podręcznik do religii „Odkrywam królestwo Boże”
            autorzy: K. Mielnicki, E.Kondrak, Wydawnictwo Jedność

            KLASA III – podręcznik + zeszyt ćwiczeń „Przyjmujemy Pana Jezusa”
            autorzy: ks. W. Kubik
            Wydawnictwo WAM

          • Przywozy i odwozy

            W dniach 22.06.2021 i 23.06.2021 zmiana w przywozach i odwozach:

            Przywóz:

            Sąsieczno 7:10 9:50

            Silno 7:35 10:15

            Odwozy:

            Silno 11:25 14:00

            Sąsieczno 11:45 14:20

            Czwartek 24.06.2021

            Przywóz

            Sąsieczno 7:10

            Silno 7:35

            Odwozy

            Silno 12:05

            Sąsieczno 12:25

          • Skrócone lekcje

            W dniach 22.06 i 23.06.2021 roku (wtorek, środa) z powodu panujących od dłuższego czasu wysokich temperatur wszystkie lekcje będą trwały 30 minut.

            LEKCJE 30-STOMINUTOWE

            1) 800 – 830

            2) 840 – 910

            3) 920 – 950

            4) 1000 – 1030 – obiad

            5) 1040 – 1110 – obiad

            6) 1125 – 1155 – obiad

            7) 1205 – 1235

    • Godziny dzwonków

      Środa 28.07.2021
    • Galeria zdjęć

        brak danych
    • Biuletyn informacji publicznej
    • Liczba wizyt

      liczba odwiedzin: 459748
    • Kontakty

      • Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą
      • (+48) 56-678-65-29
      • sekretariat@zsosieknadwisla.pl
      • ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą 87-125 Osiek nad Wisłą
      • Prosimy używać protokołu do kontaktu
      • p-osiek63@wp.pl
      • KLAUZULA INFORMACYJNA Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125 Osiek nad Wisłą , telefon: 56 678 65 29 ). 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizowania programów nauczania oraz wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia oraz Ustawa z dnia 7września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148) . 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. KLAUZULA INFORMACYJNA Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1, 87-125 Osiek nad Wisłą ,telefon: 56 678 65 29 ). 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych wynikających z przepisów prawa. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w szczególności ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646). 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    • Logowanie