- Poniedziałek09. 12.
- I DANIE: Zupa ogórkowa z ziemniakami , (wywar mięsno – warzywny ,śmietana
, świeża natka pietruszki)
II DANIE: Placki z jabłkiem - Wtorek10. 12.
- I DANIE: Zupa buraczkowa z makaronem , (wywar mięsno – warzywny ,śmietana ,
świeża natka pietruszki, warzywa )
II DANIE: Rolada z kurczaka i szpinakiem,ziemniaki z koperkiem
,marchewka z groszkiem na parze - Środa11. 12.
- I DANIE: Zupa kalafiorowa z ziemniakami (wywar mięsno – warzywny ,śmietana,
świeży koperek)
II DANIE: Makaron z mięsem wieprzowym w sosie pomidorowym - Czwartek12. 12.
- I DANIE:Kapuśniak z kiszonej kapusty , ziemniakami , (wywar mięsno – warzywny,
świeżym koprem) , sok owocowo - warzywny
II DANIE: Zapiekanka gyros z ryżem - Piątek13. 12.
- I DANIE : Zupa marchewkowa z ziemniakami (wywar mięsno – warzywny ,świeżą
natka pietruszki )
II DANIE: Leczo z kiełbasą ,papryką, pomidorem, cukinią i pieczarkami
,bułka pszenna - Sobota14. 12.
- Nieczynna
- Niedziela15. 12.
- Nieczynna
Wpłaty za obiady w szkole przyjmujemy na konto:
Bank Spółdzielczy 80 9491 0003 0020 0010 0319 0001
W tytule przelewu proszę napisać: imię i nazwisko ucznia, klasa ,opłata za obiady, miesiąc (np. Jan Kowalski, kl.5c, opłata za obiady, 01.2022r.) Wpłaty za posiłki prosimy dokonywać do 10 dnia każdego miesiąca.
Koszt jednego obiadu w szkole - 5 zł
Koszt obiadów za miesiąc GRUDZIEŃ wynosi 75,00 zł
Obiady bedą wydawane od 09.09.2024
Deklaracja korzystania ze stołówki 2024/2025
Szanowni Państwo, poniżej zamieszczamy link do deklaracji na rok 2024/2025
Deklarację korzystania ze stołówki należy przesłać w dwóch egzemplarzach do 06.09.2024r. na konto sekretariatu lub intendentki poprzez dziennik elektroniczny
Deklaracja_korzystania_z_obiadow.pdf
PROSIMY O PODPISANIE OBU DOKUMENTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W DEKLARACJI:
- DEKLARACJA
-RODO
DOKUMENTY MOŻNA WYSYŁAĆ NA ADRES E-MAIL: intendent@zsosieknadwisla.pl
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej
w Szkole Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego
w Osieku nad Wisłą
§1
Postanowienia ogólne
-
Stołówka szkolna została zorganizowana w ramach prawidłowej realizacji zadań opiekuńczych szkoły, w tym wspierania prawidłowego rozwoju uczniów.
-
Stołówka jest miejscem spożywania posiłków przygotowywanych przez pracowników kuchni szkolnej dla osób uprawnionych do korzystania z niej.
-
Stołówka szkolna zapewnia wydawanie posiłku w formie gorących obiadów dwudaniowych.
-
Posiłki są przygotowywane na miejscu przez pracowników szkoły, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemem HACCP.
-
Posiłki są przygotowywane w oparciu o środki spożywcze spełniające wymagania Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisów wykonawczych do tej Ustawy.
-
Stołówka szkolna nie wydaje posiłków niespełniających norm i wymagań określonych przepisami, o których mowa w ust. 5.
§2
Uprawnieni do korzystania ze stołówki szkolnej
Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są:
-
uczniowie Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą wnoszący opłaty indywidualnie,
-
nauczyciele oraz pracownicy Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą wnoszący opłaty indywidualnie.
§3
Zasady korzystania ze stołówki szkolnej
-
Stołówka szkolna przygotowuje obiady dwudaniowe – nie ma możliwości kupowania tylko jednego z dań.
-
Podstawą do korzystania z obiadów w stołówce szkolnej jest złożenie pisemnej deklaracji, którą można pobrać ze strony internetowej szkoły. Nie ma możliwości kupowania pojedynczych obiadów.
-
Rodzic ma prawo do rezygnacji z korzystania przez dziecko z obiadów. Rezygnacja wymaga formy pisemnej przez dziennik elektroniczny Librus.
§4
Wydawanie posiłków
-
Za wydawanie posiłków odpowiadają pracownicy stołówki szkolnej.
-
Posiłki wydawane są w dniach realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
-
Posiłki wydawane są według harmonogramu wywieszonego na tablicy informacyjnej obok stołówki.
-
W przypadku skróconych lekcji godziny wydawania obiadów ulegają zmianie.
-
Uczniowie będący po zakończeniu zajęć mogą korzystać z obiadów poza wyznaczonymi swoimi przerwami, jednakże muszą poczekać na wolne miejsca w stołówce.
-
Jadłospis na dany tydzień jest wywieszany na tablicy informacyjnej przy stołówce szkolnej oraz publikowany na stronach internetowych szkoły: zsosieknadwisla.pl
-
Stołówka szkolna jest jedynym miejscem przeznaczonym do spożywania posiłków przygotowanych przez pracowników kuchni.
§5
Odpłatność za obiady
-
Opłaty za obiady można dokonywać wyłącznie na konto Banku Spółdzielczego:
80 9491 0003 0020 0010 0319 0001 do dnia 10 każdego miesiąca w szkole, do 15 każdego miesiąca w przedszkolu. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko ucznia/nauczyciela/pracownika, klasę).
-
Rodzic/opiekun prawny, który z ważnych przyczyn nie może w obowiązującym terminie uiścić opłaty za obiady powinien zwrócić się z pisemną prośbą do Dyrektora Szkoły o wydłużenie lub zmianę terminu płatności do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc korzystania z obiadów.
-
W przypadku nieuregulowania odpłatności za obiady za wyjątkiem pkt.2, uczeń nie będzie mógł korzystać ze stołówki w miesiącu, którego dotyczyła opłata.
-
Opłata za korzystanie z posiłku wydawanego w stołówce szkolnej przez uczniów kalkulowana jest wyłącznie w oparciu o koszt żywności użytej do przygotowania posiłku.
-
Opłata za korzystanie z posiłku wydawanego w stołówce szkolnej przez pracowników administracji i obsługi kalkulowana jest wyłącznie w oparciu o koszt żywności użytej do przygotowania posiłku.
-
Opłata za korzystanie z posiłku wydawanego w stołówce szkolnej przez nauczycieli kalkulowana jest w oparciu o rzeczywisty koszt przygotowania posiłku, uwzględniający również koszt wynagrodzenia pracowników stołówki i koszt utrzymania stołówki.
-
Opłaty za korzystanie z posiłku mogą zostać zmienione w trakcie roku szkolnego.
§ 6
Odwołanie obiadów i zwroty
-
Nieobecność dziecka na obiadach winni zgłaszać rodzice/opiekunowie prawni u intendenta.
-
Odwołanie obiadu można zgłaszać najpóźniej do godz. 13.00 w dniu roboczym poprzedzającym nieobecność, osobiście lub telefonicznie pod nr (56) 678 - 65-29 wewn. 102, przez dziennik elektroniczny lub e-mailem na adres intendent@zsosieknadwisla.pl
Przy zgłaszaniu odwołania należy podać imię i nazwisko ucznia/ nauczyciela/ pracownika i datę nieobecności.
-
W przypadku planowanego wyjścia, wycieczki klasy w porze wydawania obiadów, odwołanie obiadu zgłasza rodzic lub uczeń.
-
Zwrot poniesionych kosztów za obiady może nastąpić z powodu: choroby ucznia, udziału w wycieczce lub innych przyczyn losowych.
-
Należność za odwołane obiady zostaje zarachowana na poczet wpłat za następny miesiąc. Należność tę należy rozliczyć przy najbliższej płatności poprzez pomniejszenie wpłaty za kolejny miesiąc (wskazany jest wcześniejszy kontakt z pracownikiem szkoły w celu uzgodnienia kwoty do zapłaty).
-
Niezgłoszona nieobecność na posiłku nie podlega zwrotowi kosztów.
-
Po zakończeniu roku szkolnego nadpłaty z obiadów w stołówce szkolnej Szkoła przekaże na rachunek bankowy wskazany przez rodzica/nauczyciela/pracownika.
§ 7
Zasady zachowania w stołówce szkolnej
-
Po odbiór posiłku uczniowie ustawiają się w kolejce.
-
Podczas wydawania posiłków w stołówce mogą przebywać wyłącznie osoby spożywające posiłek.
-
Po spożyciu posiłku uczniowie odnoszą naczynia w wyznaczone miejsce i niezwłocznie opuszczają stołówkę.
-
W sprawach porządkowych dotyczących korzystania z posiłków, uczniowie, nauczyciele i pracownicy zobowiązani są respektować polecenia Intendenta Szkolnego lub innego upoważnionego pracownika szkoły.
§ 8
Osoby spożywające posiłek mają obowiązek:
-
zachowania czystości, a w szczególności powinny przed posiłkiem umyć ręce,
-
kulturalnego spożywania posiłków,
-
zachowania ciszy podczas spożywania posiłków,
-
kulturalnego odnoszenia się do rówieśników i personelu kuchni i stołówki,
-
używania sztućców wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
§ 9
Zabrania się na stołówce szkolnej:
-
pobytu osób nieuprawnionych, w tym rodziców i prawnych opiekunów dzieci,
-
wnoszenia na stołówkę własnych naczyń, sztućców i własnych środków spożywczych,
-
popychania, szarpania, biegania,
-
niszczenia mienia stołówki,
-
korzystania z urządzeń technicznych, tj. telefony, tablety, laptopy.
§ 10
W przypadku nierespektowania wyżej wymienionych zasad powiadamia się wychowawcę klasy oraz rodziców lub prawnych opiekunów ucznia.
§ 11
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, związanych z organizacją pracy stołówki szkolnej, decyduje dyrektor szkoły.
§ 12
Regulamin obowiązuje od 13.02.2023 r.
Realizacja_obowiazku_informacyjnego_w_zwiazku_z_organizacja_stolowki.pdf
-