• Deklaracja dostępności

      Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą, ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą 87-125 Osiek nad Wisłą, Osiek nad Wisłą zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

      Deklaracja dostępności dotyczy strony www.zsosieknadwisla.pl.

      • Data publikacji strony internetowej:
      • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

      Stan dostępności cyfrowej

      Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

      Niedostępne treści

      Niezgodność z załącznikiem

      • Niektóre elementy strony nie spełniają minimalnych wymogów dla kontrastu.
      • Zastosowano niedostępny element captcha.
      • Niektóre listy elementów w tekście mogą nie być zgrupowane przy pomocy odpowiednich oznaczeń systemowych.
      • Na stronie mogą występować nagłówki nie określone programowo.
      • Strona może zawierać tabele skonstruowane w sposób niedostępny.
      • Strona może posiadać linki bez etykiety tekstowej z dostępną nazwą.
      • Etykiety formularzy mogą nie zawierać odpowiednich informacji o polach obowiązkowych.
      • Strona może nie posiadać odpowiednich komunikatów o stanie czytanych przez czytnik ekranu.

      Przygotowanie deklaracji dostępności

      Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

      • Data sporządzenia deklaracji:
      • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

      Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

      Informacje zwrotne i dane kontaktowe

      Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do xxx — mailowo sekretariat@zsosieknadwisla.pl lub telefonicznie .

      Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

      Zgłaszając takie żądanie, podaj:

      • swoje imię i nazwisko,
      • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
      • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
      • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

      Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

      Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

      Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

      Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

      Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

      Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

      Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

      Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie

      Pozostałe informacje

      Dostępność architektoniczna

      Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą, ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą 87-125 Osiek nad Wisłą, Osiek nad Wisłą

       

       

    • Napisz do nas

      If you have any questions about data protection of personal data on our school, please send us a message using this contact form.
      wczytywanie danych z serwera, proszę czekać
      • Kontakty

        • Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą
        • (+48) 56-678-65-29
          --wew. 108 ( Świetlica)
          Przedszkole 56-621-17-20
        • ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą
          87-125 Osiek nad Wisłą
          87-125 Osiek nad Wisłą Osiek nad Wisłą
          Poland
        • Adres skrzynki e-PUAP:
          /ZSOsieknadwisla/SkrytkaESP

          Adres do e-Doręczeń:
          AE:PL-11308-45505-STABC-27
        • KLAUZULA INFORMACYJNA
          Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
          1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125 Osiek nad Wisłą , telefon: 56 678 65 29 ).
          2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
          z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
          3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizowania programów nauczania oraz wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych.
          4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
          z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
          5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
          oraz Ustawa z dnia 7września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148) .
          6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
          7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
          - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
          - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
          z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
          Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


          KLAUZULA INFORMACYJNA
          Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119,
          s. 1 informujemy, iż:
          1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1, 87-125 Osiek nad Wisłą ,telefon: 56 678 65 29 ).
          2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
          z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
          3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych wynikających z przepisów prawa.
          4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
          z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
          5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w szczególności ustawa z dnia 7 września
          1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646).
          6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
          7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
          - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
          - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
          z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
          Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
      • Logowanie