• Wyniki konkursu

          • Rodzinny konkurs świetlicowy rozstrzygnięty :) Po burzliwych naradach komisja konkursowa nagrodziła następujące prace (widoczne na grafice).Osoby nagrodzone zapraszamy po odbiór nagród w środę 30.10.2024 o godzinie 12:30 do świetlicy szkolnej ;-)

          • Konik szachowy

          • W czwartek 24 października w Szkole Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą sześcioro miłośników królewskiej gry wzięło udział w Ogolnopolskim Konkursie „Konik Szachowy”. W tym samym czasie w całej Polsce w ciągu 60 min uczniowie rozwiązywali 30 zadań szachowych o różnym stopniu trudności dobrane do wieku i poziomu każdego uczestnika. Gratulujemy wszystkim odważnym szachistom i czekamy na wyniki, które zostaną ogłoszone w ciągu kilku tygodni.

          • Wynajem pomieszczeń oraz powierzchni reklamowych

          • Z dniem 1 listopada 2024 roku Zarządzeniem nr 7 Dyrektora Szkoły z dnia 18 października 2024 roku wprowadzone zostają „Zasady wynajmu pomieszczeń oraz powierzchni reklamowych w Szkole Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego Osieku nad Wisłą”.

            Z zarządzeniem i z zasadami wynajmu można zapoznać się w sekretariacie szkoły lub na stronie w zakładce Dokumenty.

             

            W związku z powyższym informuję, iż:

            1.      Pomieszczenia szkolne są wynajmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 21:00 w dniach zajęć dydaktycznych, a w dni wolne od zajęć – po ustaleniu z Dyrektorem Szkoły.       

            2.      Opłata najmu wynosi:

            1)     w przypadku umowy długoterminowej przyjmuje się za jednostkę rozliczeniową kwotę 30,00 zł za godzinę zegarową za salę lekcyjną; 50,00 zł za godzinę zegarową za salę gimnastyczną,

            2)     w przypadku jednorazowego wynajmu stawka wynosi 100,00 zł za salę lekcyjną oraz 300 zł za salę gimnastyczną,

            3)     w przypadku jednorazowego weekendowego wynajmu szkoły stawka wynosi 2500,00zł

            3.      Szkoła wynajmuje powierzchnie reklamowe na ogrodzeniu. Wysokość opłat za wynajem miejsca pod reklamę wynosi 150,00zł na miesiąc. Umowa zawierana jest na okres nie dłuższy niż 1 rok.

                                                                           

             

            Zainteresowane osoby zapraszamy do złożenia pisemnej prośby o kontynuację wynajmu z określeniem Najemcy oraz podaniem charakteru działalności, uczestników zajęć i przewidzianych terminów, na adres szkoły sekretariat@zsosieknadwisla.pl  do 31 października 2024 roku.                                                                                                                                                                             Telefon kontaktowy 566786529 

             

          • LEGITYMACJA SZKOLNA- informacje

          • Zdjęcia do legitymacji szkolnej prosimy przesyłać w formacie jpg, rozmiar 3,5x4,5, rozdzielczość 492x633 na adres: zdjecia@zsosieknadwisla.pl

            W przypadku zgubienia lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy w sekretariacie złożyć wniosek o wydanie duplikatu legitymacji  oraz uiścić opłatę 9 złotych na konto Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą : Bank Spółdzielczy w Grębocinie  80 9491 0003 0020 0010 0319 0001  .

            (tytuł przelewu : opłata za wydanie duplikatu legitymacji: imię i nazwisko ucznia) 

          • Nagrody Wójta z okazji DEN

          • W dniu 15 października 2024 roku z okazji DEN w Urzędzie Gminy Obrowo odbyło się spotkanie, na którym Nagrodę Wójta otrzymały Pani Katarzyna Maksel-Żytko, Pani Joanna Nowak, Pani Dyrektor Katarzyna Wachowska.

            Serdecznie gratulujemy!

          • Wyniki konkursu " Portret Nauczyciela "

          • Rada Rodziców serdecznie dziękuje wszystkim uczniom za udział w konkursie pt. "Portret Nauczyciela". Wasz talent i kreatywność przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Wybór był szalenie trudny ponieważ wpłynęło 46 prac konkursowych. Wśród nich wybraliśmy laureatów:

             

            W kategorii klas 1-3 

            1 miejsce Antonina Spichalska IIIA

            2 miejsce Arkadiusz Wdowiak IA

            3 miejsce Liliana CelmerIIA

             

            Wyróżnienia:

            Hania Stasińska IIC

            Wojciech Osipowicz IA

             

            W kategorii klas IV-VIII

            1 miejsce Nikolas Popławski VIC

            2 miejsce Lena Kalinowska IV B

            3 miejsce Julia Szyman IVC

             

            Wyróżnienia:

            Aleksandra Kowalewska VA

            Szymon Nowakowski VA

             

             

            Serdecznie dziękujemy i gratulujemy wszystkim uczestnikom.

            Rada Rodziców. 

          • Wycieczka do Małopolski

          • Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w czterodniowej wycieczce w ramach programu Podróże z klasą. W czasie wyjazdu nocowaliśmy w Kopalni Bochnia, odwiedziliśmy Stare Miasto Krakowa, Muzeum Podziemi Rynku, Smoczą Jamę, dzielnice Kazimierz ze Starą Synagogą, Galerię Sztuki Polskiej XIX, a także Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau. Był również czas na aktywny wypoczynek w Parku Wodnym.

      • Kontakty

        • Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą
        • (+48) 56-678-65-29
          Przedszkole 56-621-17-20
          --wew. 108 ( Świetlica)
        • ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą
          87-125 Osiek nad Wisłą
          87-125 Osiek nad Wisłą Osiek nad Wisłą
          Poland
        • KLAUZULA INFORMACYJNA
          Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
          1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125 Osiek nad Wisłą , telefon: 56 678 65 29 ).
          2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
          z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
          3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizowania programów nauczania oraz wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych.
          4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
          z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
          5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
          oraz Ustawa z dnia 7września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148) .
          6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
          7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
          - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
          - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
          z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
          Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


          KLAUZULA INFORMACYJNA
          Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119,
          s. 1 informujemy, iż:
          1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1, 87-125 Osiek nad Wisłą ,telefon: 56 678 65 29 ).
          2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
          z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
          3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych wynikających z przepisów prawa.
          4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
          z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
          5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w szczególności ustawa z dnia 7 września
          1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646).
          6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
          7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
          - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
          - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
          z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
          Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
      • Logowanie